چند دلیل مهم برای دوری از cannibalization
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت نرخ تبدیل : چرا وقت و انرژی خودمان را تلف کنیم؟! آن هم بر روی صفحه های گوناگون یک تارنما که همه انگیزه مشترک دارا‌هستند . حتما یک کدام از این صفحه های نرخ تبدیل بهتری داراست. پس تمام عملکرد و تمرکز شما بایستی روی به عبارتی کاغذ باشد.
کیفیت محتوا : قطعا در‌حالتی که یک‌سری برگه را با یک واژه و کلمه کلیدی انگیزه بگیرید ، محتوای آن‌ها خیلی به هم نزدیک میشوند. این قضیه سبب می گردد که صفحه ها شما در معرض خطر محتوای تکراری قرار گیرند. و حتی در حالتی که جزء محتوای تکراری به اکانت نیایند به جور محتوای نادر قیمت می‌روند. این موردها به تارنما ما ضربه می‌زنند و دیگر تحت عنوان یک منشا در مورد کاری خویش شناخته نمی شویم.
بک پیوند : بی تردید اخذ لینک و پیوند از وبسایت های دیگر در صورتی به صدق صورت بپذیرد ، بر روی seo تارنما شما تاثیر مثبت می‌گذارند. هم اکنون فکر کنید که شما برای یک معنا واحد ، تعدادی ورقه در سایتتان ساخت نموده اید. به این ترتیب پیوند هایی که اخذ میکنید در میان آن‌ها پخش میگردند. در حالی که به راحتی می توانستید با تمرکز بر روی یک کاغذ در آن معنی کلیدی مقام قابل قبولی کسب فرمایید.
چه گونه می‌توانیم خلل کنیبالیزیشن را حل کنیم ؟به کارگیری از تگ کنونیکالشما بی تردید می بایست استراتژی مطلوب برای گزینش کلمه ها کلیدی داشته باشید. بایستی همت فرمائید برای هر کاغذ از وب سایت خویش صرفا یک کلمه و واژه کلیدی را آیتم انگیزه قرار بدهید. در‌صورتی‌که به دلیلی بدون چاره شدید یکسری برگه بسیار در حدود هم داشته باشید ، قطعا از تگ کنونیکال به کارگیری نمایید. با به کار گیری ار این تگ برای گوگل مشخص و معلوم میکنید که کدام برگه مبداء اصلی هست.
بعضا ها می پندارند که استعمال از تگ کنونیکال بدین معنی میباشد که صرفا یک کاغذ اصلی و کانونی در حاصل گوگل ظواهر میگردد. در حالتی که که ابدا این چنین وجود ندارد. شما با به کار گیری از تگ کنونیکال به گوگل میگویید که فلان ورقه ، کاغذ اصلی دراین مورد میباشد. ولی درصورتی که استفاده کننده عبارتی را کاوش نماید که جواب آن در برگه ی کانونی نباشد و در دیگر صفحات دارای ارتباط باشد ، گوگل آن برگه را به یوزرها اکران میدهد. حتی با وجود اینکه تگ کنونیکال آن کاغذ به ورقه اصلی اشاره نماید.
ولی با تمامی این تفاسیر ، شما علاوه بر seo بایستی تجربه کاربری را هم در حیث بگیرید. برای یوزرها معمولا پراکندگی یک مورد در صفحه ها متعدد ، تجربه جالبی نمیباشد. تا جایی که می‌توانید از صفحات با محتوای بی نقص به کار گیری نمایید.
به کارگیری از ریدایرکت 301در شرایطی که شما در وبسایت خویش با کنیبالیزیشن مواجه گردیده اید، میتوانید از ریدایرکت 301 استعمال کنید. در‌این نحوه نخست بایستی تمام صفحاتی که یک معنی مشترک را میرسانند ، پیدا نمائید. بعد از آن شایسته ترین ورژن آن را نگه دارید و مابقی صفحه های شبیه را بر روی آن ورقه اصلی ، ریدایرکت 301 فرمایید. با این عمل 2 مبادرت مهم انجام داده اید. نخستین اینکه اعتبار لینک و پیوند های صفحه های نسخه برداری را به ورقه اصلی انتقال می دهید . و دوم اینکه یوزرها را از سردرگمی در میاورید و مستقیما به سمت نسحه بی نقص و اصلی هدایت مینمایید.
این نوشته‌ی‌علمی را به اشتراک بگذارید





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: